Meest gestelde vragen

Alles wat je moet weten

Waar kan ik het serienummer vinden?

Je kan het serienummer van je product vinden in je gebruikershandleiding, op pagina 2 of op de achterkant van het boekje. Je kunt het herkennen aan het nummer dat begint met een S … en in totaal 14 tekens lang is.

Het serienummer staat ook op de scootmobiel zelf; tussen de accu’s of op een witte sticker op de stoelmast.

Hoe vaak moet ik mijn accu’s opladen?

Hoe vaak je je accu’s moet opladen, hangt af van hoe vaak je je scootmobiel of elektrische rolstoel gebruikt.

Als je dagelijks gebruik maakt van je scootmobiel of elektrische rolstoel, laadt dan de accu’s op zodra je klaar bent met het gebruik van die dag. We raden het aan om de accu’s na dagelijks gebruik minimaal 8 tot 14 uur op te laden. Als je minder regelmatig gebruik maak van je scootmobiel of elektrische rolstoel, laad dan twee keer per week 8 tot 14 uur de accu’s op voor een onderhoudslading. Het is wel beter om de accu’s niet langer dan 14 uur opeenvolgend op te laden. Raadpleeg de gebruikershandleiding die bij uw acculader is geleverd voor extra informatie.

Waar kan ik mijn scootmobiel laten repareren?

Als je scootmobiel elke dag wordt gebruikt, en worden veel kilometers mee gereden, kunnen er uiteindelijk reparaties nodig zijn. Of het nu gaat om een eenvoudige reparatie of om iets ingewikkelds, je dealer kan helpen! Regelmatige onderhoudsbeurten zijn essentieel om je scootmobiel soepel te laten rijden.

Maak een afspraak bij je dealer als je scootmobiel onderhoud nodig heeft. Om veiligheidsredenen raden we consumenten af om zelf reparaties aan scootmobielen uit te voeren.

Overzicht

Download onze
productbrochure

Download onze productbrochure voor een overzicht van onze producten!

    Je kan je op elk moment afmelden. Bekijk hier ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.