Het is tijd voor een revolutie in mobiliteit

De Revo 2.0 verandert hoe we naar scootmobielen kijken

Pride Mobility zette de maatstaf voor scootmobielen. Zowel aanbieders als gebruikers beschouwen onze producten de gouden standaard voor betrouwbaarheid, comfort en prestaties.

Maar we bleven onszelf afvragen: “Hoe kunnen we dit beter maken?”

We hebben onze technici aan het werk gezet en ze kwamen terug met iets ongelooflijks: een hoogwaardige scootmobiel, strak verpakt met alle juiste functies, op de juiste plaatsen.

Toen hebben we besloten om twee modellen te maken – een driewieler en een vierwieler – omdat we weten dat sommige gebruikers die extra stabiliteit willen die je krijgt met vier wielen onder je. We weten ook hoe bestuurders van modellen met 3 wielen houden van een kleinere draaicirkel van slechts 102 mm en simpeler manoeuvreren binnenshuis.

Naast dat bieden zowel het model met 3-wielen als het model met 4-wielen bijna identieke mogelijkheden. Ze hebben allebei een draagvermogen tot 181 kg en snelheden tot 8 km/u. Ze variëren enigszins in afstand, waarbij het 4-wielmodel een iets groter maximaal bereik van 29 km per lading bereikt. Het model met drie wielen heeft een bereik van 28 km.

Robuuste rijervaring

Misschien is de beste functie van de Revo 2.0 iets dat je niet gemakkelijk kan zien, maar zeker kan voelen.

Met Comfort-Trac Suspension bieden de vier onafhankelijke en heavy-duty veren een van de soepelste ritten die in deze klasse van scootmobielen beschikbaar zijn. In combinatie met massieve 9″ achterbanden en de optionele 8″ of 9″ voorbanden, biedt de Revo 2.0 mobiliteit een robuuste en verrassende kracht in een klassiek jasje. De Revo 2.0 scootmobiel heeft ook twee rijmodi: Eco, voor het maximaliseren van de levensduur van de batterij en Sport, voor wanneer het tijd is om de snelheid op te krikken.

Revo 2.0

Range up to 18 km Up to 8,4 km/h 28,8 kg Bekijk product

Ontworpen voor comfort

Voor een soepele rit moet een goed ontwerp verder gaan dan de banden en de vering. Met een ergonomisch een gewatteerd zitkussen en rugleuning zit de gebruiker 381 tot 457 mm boven een ruim voetplatform. Hierdoor heb je alle ruimte om te gaan zitten, zonder tegen de helmstok te stoten.

De zadelpen is voorzien van een acht-punts draaibare bevestiging, zodat het mogelijk is om de stoel gemakkelijk te draaien, om zo aan tafel te schuiven, of een gesprek kan aangaan met iemand zonder dat de stuurkolom je scheidt. De draaibare stoel maakt het ook makkelijk om in één rechte beweging te gaan zitten of af te stappen, met je voeten stevig op de grond.

Vervolgens, als je een blik werpt op het stuur en de besturing, zie je dat alles netjes in een ergonomische deltastuur zit. Dit doorlopende ontwerp is niet alleen voor het uiterlijk, maar speciaal ontworpen om de gebruiker meer contactpunten te bieden voor het besturen van uw scootmobiel.

Daarnaast is een deltastuur vooral handig voor rijders met een verminderde functie van hun armen en handen. Sommigen vinden het gemakkelijker om aan de zijkant of bovenkant vast te pakken, en gebruiken het onderste deel van het stuur als een extra armsteun.

Met gashendels aan weerszijden is het mogelijk om de Revo 2.0 te bedienen met zowel je rechter- als linkerhand, net wat prettiger is!

Gemak is standaard

Met al het reizen dat we van Revo 2.0-gebruikers verwachtten, hebben we op elke beschikbare plek opslagruimte gestopt. Want wij weten ook hoe fijn het is om alles op te kunnen bergen, helemaal als je aan het shoppen bent, op vakantie toch nog een extra souvenir mee wil nemen of nog even snel langs de supermarkt ga. In de standaard mand aan het stuur kan je grotere artikelen kwijt, en in de makkelijk toegankelijke kleinere opbergvakken heb je je kleine waardevolle spullen altijd binnen handbereik en uit het zicht.

Kan je net als ons niet meer zonder je mobiele telefoon? Hoeft niet! Sluit hem simpelweg aan en laad hem op aan het stuur. Misschien voelde een oplader op uw scootmobiel ooit als een onnodig eigen risico. Nu onze telefoons en tablets zo’n belangrijk onderdeel van elke dag zijn geworden, weten we dat je een oplaadpoort verwacht, ja, zelfs op je scootmobiel.