Apply with Pride

FRONT OFFICE ORDER INTAKE-/ ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER (32-40 UUR)

Zie jij jezelf binnenkort werken in een leerzame omgeving waarbij je samen een team vormt met onze Order Intake medewerker? Is klantvriendelijkheid, secuur te werk gaan en het helpen van je collega(‘s) jouw kracht? Wil jij binnen een informele organisatie werken en ruimte krijgen voor jouw persoonlijke ontwikkeling? Wij zijn namelijk op zoek naar een sociale en proactieve maar vóóral gemotiveerde collega die samen met onze Order Intake medewerker de administratie op peil weet te houden. Zie jij jezelf in deze functie? Solliciteer dan vandaag nog!

Als Front Office Order Intake  neem jij de eerste lijn telefoon aan en heb je veel contact met onze klant om vragen en klachten te registreren en te behandelen. Samen met de Order Intake medewerker ben je verantwoordelijk voor o.a. het invoeren van alle inkomende orders en prijsconversies in het systeem, het versturen van bevestigingen naar de klant en het opmaken van proforma’s/offertes. Het is o.a. jouw taak om de orders zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en de mailbox goed  in de gaten te houden. Jij kunt precies uit de mailbox halen wat nog gedaan moet worden, je volgt onbeantwoorde e-mails op en zoekt direct naar een oplossing, zodat orders, vragen, klachten en overige zaken niet blijven liggen.

Wat ga jij doen?

Als Front Office Order Intake medewerk(st)er ga je aan de slag met o.a. het volgende, je…:

  • neemt de telefoon aan en helpt onze klanten op de meest klantvriendelijke manier;
  • houdt de mail, orders, klachten en overige zaken op peil;
  • vormt een team samen met de Order Intake Employee en bent verantwoordelijk voor o.a. de volgende taken, zoals hieronder omschreven;
  • verwerkt alle binnenkomende orders in het ERP systeem binnen 24 uur na ontvangst;
  • bent verantwoordelijk voor de juistheid van alle ingevoerde orders;
  • verwerkt en beantwoord de inkomende e-mails denkende aan vragen over levertijden, klachtenafhandeling, etc.
  • bereid garantie aanvragen voor en verwerkt de aanvragen;
  • schakelt tussen de interne afdelingen; om te zorgen dat de orders zo snel mogelijk naar onze klanten worden verstuurd, je verzameld eventueel informatie voor klachtenafhandeling etc.;
  • ondersteund de Sales afdeling door het opmaken van proforma’s (indien nodig);
  • genereert dagelijkse en/of wekelijkse overzichten/rapportages;
  • ondersteunt eventueel de inkoopafdeling met diverse taken;
  • archiveert diverse documenten.

Wie ben jij?

Om te beginnen heb jij een gezonde dosis enthousiasme! Maar verder verwachten wij dat jij beschikt over de volgende kwaliteiten/competenties, je…:

  • beschikt over een afgeronde MBO-4 opleiding in de richting van administratie, commerciële economie of soortgelijk;
  • hebt MBO-4 en/of HBO werk- en denk niveau;
  • hebt ervaring met het werken van ERP systemen (Oracle) en MS Office;
  • hebt ervaring in de commerciële binnendienst, administratie en/of order intake;
  • professionele schrijf- en spreekvaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal,

Duits en/of andere talen is een pré;

  • bent kwaliteits- en klantgericht;
  • bent accuraat en secuur;
  • kunt flexibel en snel schakelen tussen werkzaamheden.

Wie zijn wij?

De organisatie Pride Mobility Products Europe B.V. is wereldwijde marktleider in het ontwerpen en ontwikkelen van mobiliteitsproducten, zoals elektrische rolstoelen en scootmobielen. Met een distributiecentrum van 6000m2 in Nederland is er altijd wat te doen. Wij zetten ons dagelijks in voor mensen met een lichamelijke beperking om ondersteuning te bieden met onze producten.

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen de €1785 – €2819,14 op basis van jouw kennis en ervaring;
  • Een maandelijkse snack-lunch/borrel;
  • Pensioenregeling;
  • Leasefietsregeling;
  • Werken binnen een gezellige informele organisatie;
  • 23 vakantiedagen;
  • Vakantietoeslag 8%;
  • Reiskostenvergoeding op basis van werk-woon afstand.

Zie jij jezelf terug binnen dit profiel en word jij enthousiast van deze functie? Reageer dan direct! Deze vacature sluit  Wij zullen hierna zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

NB:

Jouw sollicitatiebescheiden worden uiterlijk vier weken na afronding van de selectieprocedure vernietigd.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Geïnteresseerd?

Solliciteer vandaag nog!

Zie jij jezelf terug binnen dit profiel en word jij enthousiast van deze functie? Reageer dan direct! Deze vacature sluit vrijdag 3 februari. Wij zullen hierna zo snel mogelijk contact met je opnemen.

  • Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.